Οροι και Προϋποθέσεις

Τα συμβαλλόμενα μέρη

Κάθε παραγγελία στην σελίδα μας θεωρείται ως σύμβαση πώλησης, στην οποία τα συμβαλλόμενα μέρη  είναι τα εξής: από την πλευρά του πωλητή είναι η εταιρεία Rubio Company LLC, Tzar Simeon Veliki 55, 3700 Vidin, Bulgaria, Καν. Οχι.: 206569576, ΦΠΑ: BG206569576 (εφεξής ο πωλητής ή η Lussuria.gr) και φυσικό ή νομικό πρόσωπο που αποφασίζει να καταχωρήσει μια παραγγελία στην σελίδα μας (εφεξής ο Πελάτης). Αυτοί οι κανόνες διέπονται από τους νόμους της Δημοκρατίας της Βουλγαρίας.

Οι ώρες εργασίας του Πωλητή για πληροφορίες είναι 09:00 – 17:00 και κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου όλοι οι υποψήφιοι αγοραστές θα μπορούν να ζητήσουν οποιαδήποτε πληροφορία. Η καταχώρηση των παραγγελιών μπορεί να γίνει ασταμάτητα 24/7, εκτός από την περίπτωση εργασιών συντήρησης της ηλεκτρονικής μας σελίδας.

Η Lussuria.gr αναλαμβάνει να παραδώσει όλα τα προϊόντα που έχει παραγγείλει ο Αγοραστής εντός του συμφωνημένου χρόνου, στη διεύθυνση που έχει καταχωρίσει ο Αγοραστής. Πρέπει να είναι ακριβώς τα παραγγελθέντα προϊόντα, σε σωστή και άθικτη κατάσταση, σε προσυμφωνημένη τιμή.

Ο πελάτης δεσμεύεται να αφήσει σωστές πληροφορίες κατά την καταχώρηση της παραγγελίας του στην σελίδα Lussuria.gr, καθώς και να πληρώσει για τα προϊόντα στη συμφωνημένη τιμή κατά την παραλαβή των προϊόντων.

Παράδοση και πληρωμή

Μέθοδοι παράδοσης

Κάθε παραγγελία που γίνεται στην σελίδα Lussuria.gr παραδίδεται με την μεταφορική υπηρεσία Speedex.

Μέχρι τη στιγμή της παράδοσης του πακέτου στον αγοραστή, όλη η ευθύνη που σχετίζεται με τα προϊόντα  και το δέμα είναι ευθύνη του πωλητή. Με την παραλαβή του δέματος, ο πελάτης υποχρεούται να ελέγξει τη φυσική κατάσταση του δέματος, και σε περίπτωση οποιασδήποτε ζημιάς, να το αναφέρει άμεσα στον courier. Όλες οι ζημιές στα προϊόντα που υπάρχουν παρόλο που η συσκευασία ήταν εντάξει, είναι ευθύνη του πωλητή.

Η τιμή παράδοσης για όλη τη Ελλάδα  είναι 4.49€.
Οι παραγγελίες άνω των 49€ λαμβάνουν αυτόματα δωρεάν παράδοση – εκτός από προωθητικές δραστηριότητες, όταν αυτό το όριο μπορεί να είναι χαμηλότερο.

Ο τυπικός χρόνος παράδοσης για όλες τις παραγγελίες είναι 3-5 εργάσιμες ημέρες. Ο χρόνος παράδοσης υπολογίζεται από την αυριανή εργάσιμη ημέρα της παραγγελίας  εάν έχεις επιλέξει αντικαταβολή, ή την ημέρα καταχώρησης της πληρωμής στο λογαριασμό μας  εάν έχεις επιλέξει πληρωμή εκ των προτέρων.

Σε περίπτωση επείγουσας ανάγκης, μη διστάσεις να επικοινωνήσεις  μαζί μας, θα σου βοηθήσουμε αν είναι δυνατόν.

Μέθοδοι πληρωμής

Οι παραγγελίες στο Lussuria.gr μπορούν να πληρωθούν με τρεις τυπικούς τρόπους – πληρωμή με κάρτα, πληρωμή με αντικαταβολή, κατάθεση στον λογαριασμό μας στην τράπεζα.

Ανεξάρτητα από τον επιλεγμένο τρόπο πληρωμής, η σελίδα μας δεν χρεώνει επιπλέον κόστος προμήθειας, αλλά εάν αποφασίσεις να πληρώσεις με αντικαταβολή, ο κούριερ θα χρεώσει προμήθεια για την πληρωμή των χρημάτων στον λογαριασμό μας κατά την παράδοση και την είσπραξη των χρημάτων σύμφωνα με στον τιμοκατάλογο του Ταχυδρομείου για πληρωμή χρηματικών ενταλμάτων.

– Κατά την επιλογή πληρωμής με κάρτα, η ημέρα της παραγγελίας θεωρείται η μηδενική ημέρα της περιόδου παράδοσης.

– Κατά την επιλογή πληρωμή με αντικαταβολή, η ημέρα δημιουργίας της παραγγελίας θεωρείται η μηδενική ημέρα της προθεσμίας παράδοσης.

– Κατά την επιλογή της πληρωμής εκ των προτέρων η ημέρα εγγραφής πληρωμής θεωρείται η μηδενική ημέρα της προθεσμίας παράδοσης.

Σε περίπτωση επείγουσας ανάγκης, μη διστάσεις να επικοινωνήσεις  μαζί μας, θα σου βοηθήσουμε αν είναι δυνατόν.

Μπορείτε να δείτε τα δεδομένα για πληρωμή στον λογαριασμό εδώ.

Αλλαγή και επιστροφή προϊόντων

Προσπαθούμε να σου βοηθήσουμε πάντα, καταλαβαίνουμε ότι λάθη συμβαίνουν – μερικές φορές τα κάνουμε μόνοι μας. Πάνω από όλα, θέλουμε να απολαμβάνεις τα εσώρουχά μας και επίσης τα σέξι εσώρουχά μας ό,τι κι αν γίνει. Εάν υπάρχουν δυσκολίες, μη διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας, θα τις λύσουμε με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο.

Αλλαγή προϊόντων

Η αλλαγή προϊόντων είναι εφικτή, ανεξαρτήτως αιτίας, εντός 30 ημερών από την ημέρα παράδοσης της παραγγελίας.

Η Lussuria.gr επιβαρύνεται με τα έξοδα μεταφοράς για την αλλαγή προϊόντων αν αποσταλούν λάθος προϊόντα, κατεστραμμένα προϊόντα, ελαττωματικά προϊόντα, μεταχειρισμένα ή αν έχει σταλεί το σωστό προϊόν αλλά με λάθος μέγεθος.

Ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα μεταφοράς της αλλαγής του προϊόντος εάν παρήγγειλε λάθος προϊόν, αν δεν θέλει πλέον το παραγγελθέν προϊόν και θέλει άλλο ή το μέγεθος δεν του ταιριάζει και χρειάζεται άλλο. Τα προϊόντα που επιστρέφονται ως αντικατάσταση πρέπει να είναι άψογα και αρχικά συσκευασμένα στην αρχική συσκευασία, η οποία πρέπει να είναι άθικτη.

Τα προϊόντα δεν πρέπει να πλένονται ή να χρησιμοποιούνται. Εάν δεν πληρούνται αυτές οι προϋποθέσεις, ο πωλητής διατηρεί το δικαίωμα να μην τιμήσει το δικαίωμα ανταλλαγής των προϊόντων.

Επιστροφή προϊόντων

Η επιστροφή των προϊόντων είναι εφικτή, ανεξαρτήτως αιτίας, εντός 15 ημερών από την ημέρα παράδοσης της παραγγελίας.

Ο αγοραστής επιβαρύνεται με τα έξοδα μεταφοράς των προϊόντων στον πωλητή και η Lussuria.gr αναλαμβάνει να επιστρέψει ολόκληρο το ποσό της αξίας της παραγγελίας στον αγοραστή, εάν επιστραφεί ολόκληρη η παραγγελία, ή η αξία των προϊόντων που επιστρέφονται.

Τα προϊόντα που επιστρέφονται ως επιστροφή πρέπει να είναι άψογα και αρχικά συσκευασμένα στην αρχική συσκευασία, η οποία πρέπει να είναι άθικτη, τα προϊόντα δεν πρέπει να πλυθούν ή να χρησιμοποιηθούν.Εάν δεν πληρούνται αυτές οι προϋποθέσεις, ο πωλητής διατηρεί το δικαίωμα να μην τιμήσει το δικαίωμα ανταλλαγής των προϊόντων.

Κανόνες υγιεινής

Ελπίζουμε ότι όλοι έχουμε επίγνωση της ιδιαιτερότητας και της ευαισθησίας των προϊόντων που πουλάμε, και ότι όσον αφορά τα εσώρουχα, είναι πρωτίστως ένα ευαίσθητο θέμα υγιεινής. Λαμβάνοντας υπόψη ότι τα εσώρουχα χρησιμοποιούνται σε επαφή με οικεία μέρη του σώματος, πρέπει να γνωρίζεις ότι εάν θέλεις να δοκιμάσεις τα προϊόντα μετά την παραλαβή, μπορείς να το κάνεις αυτό μόνο πάνω από τα ρούχα σου.

Εάν παρατηρήσετε στο επιστρεφόμενο ρούχο ότι έχει δοκιμαστεί χωρίς να τηρούνται οι κανόνες – η επιστροφή ή η αλλαγή δεν θα γίνει αποδεκτή και τα ρούχα θα επιστραφούν στον αρχικό αγοραστή.

Λάβετε υπόψη ότι όπως όλοι οι άλλοι πωλητές αυτού του είδους αγαθών, δεν μπορούμε να δεχθούμε επιστροφές ή ανταλλαγές εσώρουχα ή κάλτσες.

Πώς να ξέρεις  αν επίλεξες τον σωστό μέγεθος για τον εαυτό σας;
Διαβάστε περισσότερα για αυτό στο άρθρο Οδηγός μεγέθους.

Παράπονα

Προσπαθούμε πάντα να βεβαιωνόμαστε ότι όλα είναι εντάξει, αλλά μερικές φορές συμβαίνει, ακόμη και με τις καλύτερες προθέσεις  μας, τα πράγματα να πάνε στραβά. Μερικές φορές η ευθύνη είναι από το μέρος μας, μερικές φορές είναι ευθύνη τρίτου μέρους – αλλά σίγουρα δεν θέλουμε κανένας από τους καταναλωτές να είναι δυσαρεστημένος με οποιοδήποτε προϊόν ή υπηρεσία της σελίδας Lussuria.gr.

Έχεις το δικαίωμα να υποβάλεις το παράπονό για οποιαδήποτε διαπιστωμένη ατέλεια!

Είτε πρόκειται για παράδοση λανθασμένου προϊόντος ή μεγέθους, είτε για παράδοση κατεστραμμένου προϊόντος ή συσκευασίας – έχεις το δικαίωμα να υποβάλεις το παράπονό.

Σύμφωνα με τον νόμο περί προστασίας των καταναλωτών, έχεις το δικαίωμα να υποβάλεις παράπονο εντός 2 ετών από την ημερομηνία αγοράς. Ο πωλητής έχει νομική υποχρέωση να απαντήσει στο παράπονό σας εντός 8 ημερών. Κάθε καταγγελία πρέπει να διεκπεραιώνεται σύμφωνα με το νόμο. Τέλος, ο πελάτης πρέπει να ενημερωθεί για το αποτέλεσμα του παράπονου δηλαδή εάν το παράπονο εγκρίνεται ή απορρίπτεται.

Σε περίπτωση παράπονου, επικοινώνησε μαζί μας μέσω email και θα συνεχίσουμε την επικοινωνία γραπτώς. Γράψε τον αριθμό παραγγελίας στο θέμα του email και περίγραψε το πρόβλημα στο κείμενο και, ενδεχομένως, επισύναψε μια φωτογραφία. Όσο περισσότερες πληροφορίες – τόσο το καλύτερο, γιατί θα είναι ευκολότερο για εμάς να φτάσουμε σε μια δίκαιη λύση.

Προστασία προσωπικών δεδομένων

Όλα τα προσωπικά δεδομένα που αφήνετε στην σελίδα Lussuria.gr δεν προωθούνται σε τρίτους, αλλά διατηρούνται προστατευμένα στον διακομιστή μας. Τα δεδομένα χρησιμοποιούνται ανάλογα με την ανάγκη μόνο για επικοινωνία με πελάτες, διεκπεραίωση παραγγελιών, δημιουργία βιβλίων διευθύνσεων στην υπηρεσία ταχυμεταφορών.

Ανάλογα με την ανάγκη, κάθε ένα από τα τμήματα του οργανισμού μας βλέπει μόνο τα απαραίτητα δεδομένα για την εργασία του και μόνο η διοίκηση έχει πρόσβαση στα πλήρη δεδομένα παραγγελιών.

Τα σχόλια και οι βαθμολογίες που αφήνετε στη σελίδα μας είναι δημόσια ορατά. Εκτός από το ίδιο το σχόλιο, τα υπόλοιπα δεδομένα σας δεν είναι δημόσια διαθέσιμα.

Τα ψηφιακά cookies στην σελίδα Lussuria.gr σου βοηθούν να έχεις την καλύτερη δυνατή εμπειρία κατά την προβολή της σελίδας. Τα cookies βοηθούν στην αποθήκευση δεδομένων σχετικά με τις αναζητήσεις, τις προβολές και τα δεδομένα που έχεις εισαγάγει. Αυτό βελτιώνει την εμπειρία χρήστη σε επαναλαμβανόμενες επισκέψεις. Τα cookies παραμένουν ενεργά για ένα χρόνο από την τελευταία χρήση.

Τα δεδομένα που σχετίζονται με την εγγραφή χρήστη χρησιμοποιούνται μόνο για σκοπούς καλύτερης χρήσης της σελίδας μας και ευκολότερης παραγγελίας. Όλα τα δεδομένα που συλλέγονται από εγγεγραμμένους χρήστες δεν κοινοποιούνται σε τρίτους αλλά υφίστανται επεξεργασία και χρησιμοποιούνται μόνο για εσωτερικούς σκοπούς.

Τα στοιχεία που απαιτούνται για την καταχώρηση της παραγγελίας είναι μόνο τα απαραίτητα στοιχεία ώστε η παραγγελία να ολοκληρωθεί ομαλά. Τα ζητούμενα δεδομένα χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για εσωτερικούς σκοπούς για την επιτυχή επεξεργασία της παραγγελίας και δεν θα κοινοποιηθούν σε τρίτους.

Τα δεδομένα που χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία labels στο σύστημα υπηρεσιών ταχυμεταφορών τηρούνται υπό την αυστηρότερη προστασία απορρήτου. Τέτοια δεδομένα διαγράφονται από το σύστημα υπηρεσιών ταχυμεταφορών εντός της νομικής προθεσμίας.

Τα δεδομένα που χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία των τιμολογίων είναι μόνο τα βασικά δεδομένα πελάτη που είναι απαραίτητα για τη δημιουργία του τιμολογίου χωρίς τα στοιχεία επικοινωνίας του πελάτη.

Κατόπιν αιτήματος του αγοραστή, τα δεδομένα του μπορούν να διαγραφούν από τη βάση δεδομένων του πωλητή. Εάν πιστεύετε ότι σας ζητούνται δεδομένα που δεν θεωρείτε απαραίτητα για την επεξεργασία της παραγγελίας, επικοινωνήστε μαζί μας.